|
www.rcfly.fora.pl WSZYSTKO O MODELACH RC
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
modelarz40
Administrator
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 17:56, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ShockFlyer napisał: | No umiesz ładnie rymować cessna ja myślę że wsystko i wznios i silnik w dół i w prawo i jescze mogę dożucić krzywy statecznik wysokości sprawdz to a może ci się polepszy. | A przecież to ty pisałeś, że ci tak się dzieje, czemu teraz mówisz, że cessna ma krzywy statecznik, gdy ,,ona'' nic nie pisała, że ma z tym problem. A po drugie czemu cessna ładnie rymuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ShockFlyer
Administrator
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 18:38, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Wiem ale napisałem to do wszysstkich tak na przyszłość i jakie macie silniki w swoich fliperach ja mam e-max trójfazowy o uciągu 1kg górnopłatów i 500g akrobatek nie stety nie pamiętam nazwy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
modelarz40
Administrator
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 14:36, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
może chodziło ci o e-max cf2822 ja taki mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ShockFlyer
Administrator
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 18:59, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Chodziło mi oten ale czy wiesz jakby on latał z silnikiem o uciągu 3kg czy ta konstrukcja by wytrzymała taki ciąg?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
modelarz40
Administrator
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 19:30, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ciąg. Wtedy by miał większą prędkość. A po co ci Fliper z 120 km/h, jeżeli ten silniczek jest bardzo fajny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr cessna
PORZĄDEK RCFLY
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 20:54, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Jeśli mówisz że na tym silnku 120 km/h to ja taki we fliperze zaraz montuje i wtedy to chyba też lot pionowy do fóry mam rację?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
modelarz40
Administrator
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 9:42, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Nie masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr cessna
PORZĄDEK RCFLY
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 7:44, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Podaj powód .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
modelarz40
Administrator
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 19:44, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
wystarczy więcej rpm śmigło inne, a silnik z uciągiem do 1,3 kg go spoko wyniesie, a silnik z uciągiem 3 kg. Jak sama nazwa wskazuje ,,uciąg'' więc obroty ma te same, więc prędkość może być ta sama, co w e-max cf 2822.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skyer
PORZĄDEK RCFLY
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 11:35, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Po prostu gdy silnik ma uciąg np. 1 kg, a model waży 2 kg, to zmniejszają mu się obroty, bo opory śmigła go hamują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|