|
www.rcfly.fora.pl WSZYSTKO O MODELACH RC
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ShockFlyer
Administrator
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 20:06, 04 Sie 2008 Temat postu: Czy górnopłat ma większy uciąg, niż dolnopłat? |
|
|
Cześć. Ostnio zacząłęm się zastanawiać, co ma większy uciąg? Mam na myśli, jeśli weźmiemy samolot górnopłat o rozpiętośći 2m, który waży 1.5kg i o takiej samej wadze i rozpiętości dolnopłata, to co dalej zaleci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cobra
TEAM RCFLY
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:54, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
raczej górnopłat, bo dolnopłat to jest bardziej policzony na akrobacje, chyba, że makieta górnopłata i zwykły dolnopłat, to wtedy nie wiem, ale np. Pipery dobrae szybują, jako makiety, tylko trudno się steruje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wodnik race
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Płoty
|
Wysłany: Wto 16:25, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No tak, ale to i to ważne po za tym z zasady fajniejsze są te profesjonlane i trudniejsze w streowaniu, ale też góropłat bez wzniosu może chyba gorzej szybować od dolnopłata ze wznoisem. Nie jestem pewien, bo najlepiej znam się na łodziach, ale tak mi się wydaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr cessna
PORZĄDEK RCFLY
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 18:12, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Tego nie wiem. Ciekawe pojęcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ShockFlyer
Administrator
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 12:42, 06 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Po mojemu, to wyjdzie po równo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wodnik race
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Płoty
|
Wysłany: Śro 14:50, 06 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Po mojemu też, chociaż górnopłat może mieć minimalnie większy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr cessna
PORZĄDEK RCFLY
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 19:23, 06 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No to chyba z zasady dolnopłat bardziej przystosowany jest do akrobacji, a górnopłat do długich, rekreacyjnych lotów, co nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wodnik race
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Płoty
|
Wysłany: Czw 14:02, 07 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No bo zazwyczaj dolnopłat przy tych samych parametrach ma mocniejszy silnik, niż górnopłat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr cessna
PORZĄDEK RCFLY
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 18:13, 07 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No tego, to nie wiem, ale wydaje mi się, że tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|